Flormar – un brand intr-o continua expansiune

 

Infiintat in anul 1950 ca un brand specializat pe lacuri de unghii, Flormar este astazi lider in vanzari pe acest segment la nivel mondial si se afla intr-o continua expansiune, cucerind an de an noi piete si dezvoltandu-si in permanenta linia de machiaj profesional si parfumerie.

Flormar este prezent in 82 de tari din intreaga lume, printre care si Romania, unde si-a deschis prima insula pe galeria unui centru comercial in anul 2009. Calitatea premium a produselor, modul de prezentare a acestora cat si politica de vanzare concentrata pe cerintele mereu in schimbare ale publicului, au facut ca produsele Flormar sa castige rapid fidelitatea consumatoarelor de beauty. In consecinta, astazi exista peste 30 de astfel de insule care se regasesc pe galeriile celor mai importante centre comerciale din tara si care le infrumuseteaza zambetele zi de zi.

Un moment  notabil a fost marcat in luna aprilie a anului 2012, cand Flormar a celebrat deschiderea magazinului cu numarul 100 din lume si totodata primul magazin  Flormar din Romania, in incinta centrului  comercial Auchan Titan.

Ca o etapa fireasca in evolutia brandului,  la inceputul lunii octombrie 2012, Flormar inaugureaza cel de-al doilea magazin din Romania, pe galeria centrului comercial Sun Plaza din Bucuresti. Designul futurist al magazinului, universul plin de culoare si inspiratie al produselor Flormar cat si personalul profesionist sunt doar cateva dintre motivele pentru care trebuie vizitat.  La evenimentul de inaugurare, invitatele au patruns in lumea plina de feminitate si stralucire Flormar, au primit sfaturi de la make-up artistii prezenti si, desigur ca nu au lipsit nici surprizele si cadourile.

Un punct de interes principal l-au constituit noutatile pe care Flormar le-a lansat in aceasta toamna: BB Cream, un produs 5 in 1 pe baza de ingrediente naturale care ingrijesc si protejeaza pielea, ojele Duo Chrome care isi schimba nuanta in functie de lumina sau rujurile Deluxe Gloss, extrem de hranitoare si care au textura unui lac de buze.

Filosofia Flormar se bazeaza pe cateva valori primordiale care i-au garantat succesul in peste 60 de ani de istorie in industria frumusetii: calitate si siguranta, produse revolutionare, culori in tendinte si tehnologie de ultima ora . Insa, ceea ce face ca produsele Flormar sa fie diferite este in primul rand formula hipoalergenica ce are la baza ingrediente naturale active, cum ar fi: untul de cacao, untul de Shea, extractul de caise, extractul de vita de vie, ceai verde si uleiuri esentiale. Gratie acestor elemente, linia de machiaj Flormar  are grija de pielea noastra si o protejeaza de factorii externi nocivi, o hidrateaza in profunzime, prevenind aparitia ridurilor pentru a asigura o frumusete sanatoasa, care dureaza.