100 % Romanesc …

… este campania care debuteaza astazi si prin intermediul careia National Magazin va aduce in atentia cititorilor marci romanesti si afacerile de succes din spatele acestora.

„Nu merge nimic in tara asta” auzim deseori in presa, pe strada, in discutiile cu prietenii, cu familia. Toata lumea este demoralizata, multora le este frica sa se implice intr-un proiect individual, toata lumea isi doreste un venit fix si, daca se poate, sa vina de undeva din cer. Nu sunt putini cei care si-au aruncat privirea catre inaltul boltei instelate in noptile lungi de neliniste iar multi au si primit : un gainat intre ochi. „Porumbelul iti da „dar nu iti baga si-n traista. Cei cu atitudine privesc cu ochi buni aceasta atingere divina si imediat se apuca de treaba. Ei au inteles ca intr-o lume in care nimic nu este FIX nu te poti astepta sa primesti ceva FIX. Intotdeauna vei primi FIX ceea ce meriti.

CARETTA are o istorie frumoasa si, ceea ce este de apreciat, este ca s-a format, consolidat si crescut intr-o Romanie a carui mental este chinuit de ideea de Criza Economica.

Firma a luat nastere la Iasi in anul 2006. Ciprian Marcu a pus bazele unui depozit de materiale de constructii si la scurt timp a inceput sa importe tigla metalica din Comunitatea Europeana. Doi ani mai tarziu au intrat in afacere si ceilalti trei frati si in prezent CARETTA are puncte de depozitare poate executa lucrari in toate regiunile tarii (Iasi, Bacau, Suceava, Targul Neamt, Bucuresti, Constanta, Cluj)

Simbolul companiei este broasca testoasa si, asemenea celui mai longeviv animal de pe planeta, CARETTA isi croieste drum incet si sigur catre topul firmelor de profil din Romania.

Principalele atu-uri in fata concurentei sunt Calitatea Tiglei metalice, Calitatea executiei lucrarilor si, nu in ultimul rand, pretul foarte avantajos. Acesta din urma a putut fi controlat si scazut ca urmare a achizitiei, in anul acesta, a unei prese pentru productia de tigla metalica. Astfel CARETTA s-a transformat cu succes din importator in producator. Garantia oferita de producator pentru sistemul de acoperire este de 30 de ani iar pretul mediu al acestuia este de 10.000 lei.

Rezultatele financiare ale companiei sunt impresionante. Daca in 2011 cifra de afaceri se situa in jurul valorii de 5 milioane de euro, in acest an se estimeaza o dublare a acesteia. Aceasta tinta poate fi atinsa avand in vedere ca in luna februarie a acestui an CARETTA a deschis cel de-al doilea showroom din Bucuresti, pe soseaua Alexandriei la numarul 236.

Zona rezidentiala Bragadiru reprezinta o piata foarte importanta pentru CARETTA avand in vedere ritmul dezvoltarii constructiilor noi din ultimii 5 ani. In acest moment, in cartierul Independenta a orasului Bragadiru, exista in curs de constructie un numar de peste 200 de apartamente noi si aproximativ 100 de case noi.

La finalul discutiei cu managerul celor doua centre de desfacere din Bucuresti, domnul inginer Iulian Marcu, am primit asigurari ca broscuta CARETTA are carapacea foarte rezistenta si va face fata Vremii si Vremurilor.

National Magazin le ureaza Succes !