Exista un magazin online cu cadouri garantate la fiecare comanda

Deschise 24/24, magazinele online sunt tot mai populare datorita numeroaselor avantaje pe care le ofera. Timpul castigat, confortul aprovizionarii fara a fi nevoit sa iesi din casa si sa colinzi mai multe magazine, oferta larga de produse de toate tipurile si pentru toate buzunarele, lejeritatea in a compara preturile – toate acestea au dus la un boom al pietei online, despre care se preconizeaza ca va atinge vanzari de 250 milioane euro (strict pe piata romaneasca, nu si achizitiile externe), insemnand o crestere cu 30% fata de anul precedent. De precizat, totusi, ca alte cca 600 milioane euro le inghit comenzile externe ale romanilor. Printre cei mai aprigi cumparatori online se numara cei din Anglia (82%), Danemarca (77%), Germania (77%) si Suedia (75%), conform Eurostat (Biroul European de Statistica). In conditiile in care in Romania jumatate din populatie nu are acces la internet doar 13% din internauti si-au achizitionat bunuri sau servicii online. Evident mai reticenti fata de restul europenilor, romanii (in special tinerii intre 16 si 34 de ani) aleg cu predilectie produse electronice si IT, haine si cosmetice. Printre cele mai accesate platforme online se numara: okazii.ro (880,000 vizitatori unici), shopmania.ro (370,000), price.ro (160,000), miniprix.ro (150,000), domo.ro (110,000), pcgarage.ro (70,000), evomag.ro (50,000). Sursa: Trafic.ro.

Printre afacerile care au profitat de aparitia comertului pe internet au fost librariile, care se intrec in reduceri si promotii pentru a-si fideliza consumatorii. Printre liderii in trafic se numara chiar site-urile editurilor: polirom.ro (11,000 vizitatori unici), nemira.ro (9,000), libraria liternet.ro (10,000), litera.ro (7,000). Principalul avantaj al unei librarii virtuale este ca poti ‘vedea’ altfel cartile, pe ce categorii vrei (domeniu /  editura / autor / gen literar). In plus, online gasesti disponibile nu doar recenzii, ci si editoriale sau pareri ale altor cititori.

BookLand, librarie online la inceput de drum, este singura care nu si-a bazat strategia de vanzari pe discounturi. Daca intri pe www.book-land.ro vei remarca saptamanal promotii noi, anti plictiseala. Mai mult de-atat: orice comanda e livrata alaturi de un cadou, indiferent de valoarea achizitiei. Iar la achizitii de peste 50 sau 100 lei se ofera prin tragere la sorti premii mai consistente: acum o saptamana, in plina luna a lui cuptor s-a dat un…cuptor de paine, iar zilele acestea primii 10 clienti cu comenzi de min 50 lei primesc garantat o pereche de lentile de contact Dailies AquaComfort Plus, pe masura dioptriilor castigatorilor.

In conditiile in care toate magazinele vand aceeasi marfa, la urma urmei, diferenta o face marketingul si serviciile oferite clientilor.

Written by