Aplicatii Android pentru o organizare mai buna

 

In doar cativa ani, smartphone-urile au devenit indispensabile, atat in ceea ce priveste socializarea pe Internet, prin retelele de social media, cat si prin multe alte aplicatii care ne ajuta sa ne organizam viata profesionala si particulara si sa castigam ceea ce ne dorim cu totii: timp. Iata cateva aplicatii care te vor scuti de post-it-uri lipite peste tot, agende umplute pana la refuz si multi nervi.

 

Calendarul Jorte

            Spre deosebire de calendarul banal din telefon, Jorte este interactiv, practic, cu o interfata intuitiva, placuta ochiului, care poate fi personalizata pe toate gusturile. Din punctul de vedere al design-ului, este facut sa arate ca organizatorul clasic, de pe vremea…hartiei. Aplicatia poate interactiona cu Google Maps si are optiunea de sincronizare prin Internet. De asemenea, exista multe variante de afisare a datelor si de subliniere a celor importante.

 

Evernote

            Aceasta este una dintre cele mai folosite si complexe aplicatii pentru luarea de notite, recunoscuta pentru eficienta cu care organizeaza datele personale. Pot fi folosite poze, texte, clipuri sau scris de mana, iar interfata este foarte intuitiva. Folosita pe computer si pe telefon, Evernote este cunoscuta pentru sincronizare – daca iti vine o idee cat lucrezi la computer, o notezi in aceasta aplicatie si poti accesa informatia oricand si de pe mobil.

             In plus, orice notita poate fi etichetata pentru o cautare mai usoara. Iti poti face liste cu dorinte, schema unui plan de afaceri, sau orice altceva iti trece prin cap, indiferent unde esti. Exista si un dezavantaj: trebuie neaparat sa existe o conexiune la Internet, fara de care nu pot fi accesate notitele.

 

Habit Streak

            Aceasta este o aplicatie pentru cei care nu reusesc sa isi pastreze rutina zilnica sau pentru cei care vor sa isi urmareasca progresul in atingerea diverselor scopuri (lasatul de fumat, mersul la sala etc.). Este foarte simplu de folosit: trebuie doar sa memorezi toate activitatile pe care vrei sa le ai pe o anumita perioada aleasa de tine. De exemplu, poate vrei sa faci abdomene o data la doua zile, timp de 3 luni. Aplicatia te va "trage de maneca" sa te tii de program si iti va consemna succesul – este ca un antrenor propriu, de buzunar.

 

Droid Wallet

            Ai probleme cu cheltuielile nebunesti la shopping sau la salonul de infrumusetare? Aici intervine Droid Wallet, care te va ajuta sa tii evidenta finantelor. Iti poti administra cheltuielile si veniturile in liste separate si chiar si pe categorii diferite, in functie de tipul si data tranzactiei.

            Poti adauga un anumit buget in care trebuie sa te incadrezi pentru a nu face datorii, sau pentru a pune deoparte bani, totul in diferite monede si cu parole de protectie. Macar poti sa spui ca ai incercat, nu?

 

ReQall

            Retinerea tuturor sarcinilor pe care le ai de indeplinit este de acum floare la ureche, cu ajutorul aplicatiei reQall. Este simplu: ii transmiti ceea ce vrei sa retina pe cale vocala (prin apel la un anumit numar) sau scrisa (SMS, e-mail, IM-uri) si creeaza memento-uri pe care le poti programa cu usurinta. Daca ai memorat cu ajutorul aplicatiei unde si cand trebuie sa iti faci cumparaturile, aceasta iti va aminti printr-un mail sau IM de acea sarcina atunci cand treci prin locul respectiv.

            Mai mult, are optiunea de a grupa activitatile in functie de anumite criterii. Astfel, daca ai si o intalnire la cafea in cartierul in care trebuie sa faci cumparaturile, reQall va semnala acest lucru.

 

            Acestea sunt doar cateva dintre aplicatiile care iti pot schimba viata in bine. Fie ca este vorba de serviciu, scoala, familie, intalniri, sedinte sau alte sarcini si programari, toate acestea pot fi cu usurinta retinute si organizate de asistentul tau personal din poseta/mapa/rucsac.

 

 

Written by