Ultimele zile de inscrieri la ROMANIAN CORPORATE SPORTS 2014

Ultimele zile de inscrieri la ROMANIAN CORPORATE SPORTS 2014,

primul program de well-being pentru corporatii, din Romania

 

Lansat in Romania de catre MPG in 2011, Romanian Corporate Sports este cel mai complex sistem de campionate sportive pe echipe, adresat companiilor si organizatiilor din Romania. Cu o structura ce include atat sporturi de echipa, cat si sporturi individuale, competitia inglobeaza un total de 10 campionate ce se vor desfasura in fiecare dintre cele doua editii ale acestui an competitional: editia de primavara si editia de toamna.  

Calendarul competitional 2014 al Romanian Corporate Sports se va incheia cu Gala Well-Being Corporate Sports 2014, eveniment in cadrul caruia vor fi premiate cele mai sportive companii ale anului.

Competitiile Romanian Corporate Sports pe echipe:

•            fotbal, baschet, tenis de camp, tenis de masa, karting, bowling, biliard, darts, golf, sah;

•            Corporate Challenge Week.

“Anul trecut am reusit sa reunim peste 100 de companii participante si am trait intens emotia fiecarei confruntari, indiferent de sport. Am incercat emotiile unei finale senzationale la baschet, intre HP Romania si 1&1 INTERNET Romania, am asistat cu admiratie la o lectie de tenis predata de componentii echipelor ORANGE Romania si BANCA ROMANEASCA, in ultimul act al Diviziei Masters, la fel cum am apreciat daruirea pe teren a celor de la BRD si UBISOFT in poate cea mai frumoasa si mai palpitanta confruntare a Ligii 1 la fotbal. Acum a venit din nou momentul ca MPG, prin proiectul Romanian Corporate Sports, sa invite angajatii companiilor la miscare, intr-un sistem competitional la cele mai inalte standarde. A venit clipa revansei, a rescrierii istoriei sau, dimpotriva, a demonstratiei ca istoria se poate repeta.”, a declarat Paul Amfim, managerul de proiect Romanian Corporate Sports.

Inscrierile angajatilor companiilor din Romania in cel mai amplu program de well-being al anului 2014 se mai pot face pana la data de 25 februarie, dupa care se va da startul Editiei de primavara.

Romanian Corporate Sports este, cu adevarat, un eveniment de echipa; angajatii oricarei companii au oportunitatea de a face sport intr-un cadru organizat si de a-si reprezenta angajatorul in evenimente sportive corporate. Compania este promovata in primul rand prin performantele obtinute de fiecare participant si/ sau echipa in competitii, iar echipa MPG va acoperi editorial fiecare eveniment prin stiri, reportaje, imagini foto si materialele video pe platforma www.corporatesports.ro, dar si pe site-ul fiecarui sport in parte.”, a explicat Ovidiu Cocieru – Director de Evenimente MPG.

Puteti solicita detalii suplimentare despre inscrierea in competitiile anului 2014 la adresa de e-mail: corporate@mpg.com.ro. Pe cei ce vor sa vada cateva secvente din evenimentele Romanian Corporate Sports din 2013, ii invitam sa urmareasca un material video, disponibil aici.

Pentru informatii suplimentare sunteti rugat sa o contactati pe Manuela Radulescu la adresa de e-mail: manuela.radulescu[at]bccc.ro sau la numarul de telefon 0727.220.888

MPG este lider de piata pe segmentul proiectelor sportive adresate practicantilor amatori, avand sub coordonare peste 600 de evenimente pe an, acoperind intreg parcursul anului. MPG coordoneaza sisteme nationale pe 3 sporturi – tenis (www.tenispartener.ro), ciclism (www.ridersclub.ro) si alergare (www.runfest.ro), precum si un sistem cu 10 discipline, in Bucuresti, accesat de peste 100 de companii (Romanian Corporate Sports – www.corporatesports.ro). In plus, proiectul pentru copii – Tenis10 (www.tenis10.ro) a fost nominalizat ca finalist al European CSR Awards 2013.                                                                                                                                                                                                                                .    

Toate evenimentele MPG au generat o baza de membri ce va atinge 60.000 de persoane in 2014, cu care se comunica permanent, prin intermediul unei platforme online de comunicare comprehensiva, coerenta si moderna, care include si componenta de social media. Proiectele MPG atrag, in general, oameni cu personalitate din categoria „trendsetters”, cu motivatii aspirationale puternice. Majoritatea participantilor la evenimentele MPG se regaseste in segmentul de varsta 25 – 45 ani, avand venituri peste medie, un caracter dinamic si un interes pentru o anume calitate a vietii.

 

Written by